Castell de Montclús

Ruta circular: Sí

Dificultat técnica: Fàcil

Powered by Wikiloc

La ruta al Castell de Montclús, de fàcil recorregut i bones vistes, enfila un petit turó de curt recorregut passant per un petit bosc d'eucaliptus on es pot fer una parada abans d'arribar al castell.

Hi ha diferents camins per arribar, la que hem escollit és potser la que més ens agrada a nosaltres sense risc de perdre's.

Començarem al restaurant La Vall del Montseny i agafarem la carretera amunt fins a trobar la plaça de Santa Margarida. Allà trobarem la seva Ermita de santa margarida. Continuarem al camí de terra cap a l'hípica Can Marc, travessant fins trobar una baixada cap al Riu Tordera. Depenent de l'època, si ha plogut molt, pot ser difícil travessar aquest riu, tot i que normalment no hi ha problemes, ja que sol baixar poca aigua. Després De travessar el riu continuarem pel camí de la dreta i en 100m trobem una bifurcació, allà agafarem el de la dreta i tot seguit enfilarem per un camí estret. Hem d'anar amb compte, ja que a la dreta hi ha un petit precipici. Seguint aquest camí trobarem un petit bosc d'eucaliptus on podem fer una parada si cal. Continuant sempre cap amunt no trigarem gaire a veure el castell on ja podrem gaudir de bones vistes i si explorem una mica amb compte sempre dels precipicis que l'envolten trobarem murs i restes. Donant la volta a la muralla més sencera, seguint el camí, trobarem unes escales on podrem accedir al castell.

A la tornada podem seguir el mateix camí o trencar a l'esquerra després de l'Hípica Can Marc per canviar un mica, seguint el camí fins trobar un carrer asfaltat i pujant a la dreta arribarem de nou al Restaurant La Vall del Montseny.

Realitzar reserva
Avís Legal | Política de privacitat | Política de cookies | Sitemap | Administración | Diseño ixole Ixole